Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

Θέλω

Θέλω να μου χαρίσεις κάτι
-Ό,τι θές
Ό,τι θέλω;Τ'ορκίζεσαι;
-Στ' ορκίζομαι.
Είναι δύσκολο
-Δεν πειράζει
Είναι ακριβό
-Δεν με νοιάζει
Είναι σπάνιο
-Τόσο το καλύτερο
Είναι επικίνδυνο
-Δεν φοβάμαι
Μπορείς να καείς άμα το πιάσεις
-Θα γίνω νερό να σβήσω τη φωτιά
Μπορεί να σου γλιστρήσει από τα χέρια και να φύγει
-Θα το ξαναπιάσω
Μπορεί να πάει πολύ μακρυά
-Θα το κυνηγήσω
Μπορεί να χαθεί στον ουρανό
-Θα γίνω πουλί να το ψάξω
Μπορεί να βυθιστεί στη θάλασσα
-Θα γίνω αγκίστρι να το πιάσω
Μπορεί να πνιγεί στο σκοτάδι
-Θα περιμένω τα χαράματα
Μα μπορεί να χαθεί ως τότε
-Θα φέρω τα αστέρια να φωτίσουν πιο νωρίς
Είναι τόσο μικρό, δεν θα μπορέσεις να το πιάσεις
-Θα ζητήσω από ένα μυρμήγκι να με βοηθήσει
Κι αν είναι μεγάλο σα σπίτι;
-Θα φέρω γερανό
Κι αν είναι μεγάλο σαν βουνό;
-Θα φέρω έναν γερανό πιο μεγάλο από βουνό.
Υπάρχει;
-Θα τον φτιάξω
Που ξέρεις να φτιάχνεις γερανούς;
-Δεν ξέρω
Τότε;
-Τότε θα μάθω
Από που;
-Από τα βιβλία
Κι αν δεν το λένε τα βιβλία;
-Θα βρω τον γέροντα που φτιάχνει γερανούς
Κι αν έχει πεθάνει;-Θα βρω τον άλλον γέροντα
Ποιον άλλο γέροντα;
-Αυτόν που ξέρει όλα τα βότανα
Όλα τα βότανα;
-Όλα τα χόρτα και τα μικρά άνθη του αγρού, ξέρει τι μάγια κρύβουν
Και πως θα φέρει εκείνος το βουνό;
-΄Οχι εκείνος, εγώ. θα μου δώσει βότανα να πιω να γίνω τόσο δυνατός που θα μπορέσω να το σηκώσω το βουνό.
Εμένα θα με πάρεις αγκαλιά;
-Πάντα
Τώρα.
-Τώρα. Έλα τι θέλεις;
Θέλω να μου χαρίσεις κάτι
-Ό,τι θές
Ό,τι ό,τι θέλω;Τ'ορκίζεσαι;
-Στ' ορκίζομαι.
Θέλω....θέλω κάτι που δεν υπάρχει πουθενά.-Να το φτιάξουμε
Με τι;
- Με τι θέλεις;
Δεν ξέρω.
-Να το φτιάξουμε με ξύλο καρυδιάς και χρυσά καρφιά
Όχι, όχι δεν είναι έτσι.
-Να το φτιάξουμε με πούπουλα και ψίχουλα, με σταγόνες και γαργαλήματα και να του βάλουμε ένα κλειδί να το κουρδίζεις.
Όχι, Όχι δεν θέλω κλειδί.
-Γιατί;-Μπορεί να το χάσω.
-θα στο κρεμάσω στο λαιμό.
Μπορεί να χαθώ κι εγώ.
-Θα έρθω να σε βρω
Κι αν δεν μπορέσεις να με βρεις;
-Θα μπορέσω
Κι αν είναι σκοτάδι;
-Θα ανάψω κερί.
Κι αν λιώσει το κερί;
-Ως τότε θα σε έχω βρει
Κι αν όχι;
-Θα ψάχνω μέχρι να σε βρω
Πόσο θα ψάχνεις;
-ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
Τι θα πει για πάντα;
- Ότι Σ'ΑΓΑΠΩ.
Κι εγω τι θα κάνω ώσπου να με βρεις;
-Μπορείς να κοιμηθείς.
Που;
-Κάτω από μια μυρσινιά.
Που έχει μυρσινιές;
-Παντού
Έχει και λιοντάρια παντού;
-Όχι
Που έχει λιοντάρια;
- Στη ζούγκλα
Είναι κοντά η ζούγκλα;
-Πολύ μακρυά, στην άλλη άκρη του κόσμου
Δεν μπορούν να έρθουν εδώ ποτέ;
-Ποτέ
Τ'ορκίζεσαι;
-Στ'ορκίζομαι
Ξέχασα τι θα πει για πάντα
-Θα πει ότι σ αγαπώ
Πόσο;
-Ως τον ουρανό
Ναι, ναι να κοιμηθώ τώρα;
-Ναι
Θα με πάρεις αγκαλιά;
-Ναι
Θέλω να μου χαρίσεις κάτι.
-΄Ο,τι θέλεις
Ό,τι ό,τι θέλω τ'ορκίζεσαι;
-Ναι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου